عيد ميلاد عبد الرحمن شوقى احمد (25)

لإهداء كلمات لعضو فى الأكاديمية وكذلك لمواضيع التهنئة بأعياد ميلاد الأعضاء أوالمناسبات.

المشرفون: تنهيدة،لارا

د/عبد الرحمن شوقى
تم إيقاف عضويته نهائياً
Real Name: عبد الرحمن شوقى احمد رفاعى
Favorite Quote: تظاهر بأنك سعيد تكن فى نهايه الأمر سعيد
مكان: غرفه فى كهف فوق القمر

Re: عيد ميلاد عبد الرحمن شوقى احمد (25)

مشاركة بواسطة د/عبد الرحمن شوقى »

hopeless dream كتب:كل عام و انت بالف خير يا عبد الرحمن .......... :)

عقبال مليون سنة من الفرح و السعادة و تحقيق الامال ......

و يا رب تستفيد من كل عام يمر عليك ...... و تحقق امنياتك دايما .......

flower1 flower1 flower1 flower1 flower1 flower1 flower1
واخيرا وليس اخرا تأتى صديقتنا المبدعه جيهان لتتمنى لى مليون عام vi2 ،
سااامحك الله ليه الاذيه دى بس ههههههههههه، مليون سنه يعنى هشاشه وسنان مخلعه وزهايمر وضغط وسكر وحاجات كتييييييييييييييير ه بنجرى وراها احنا الدكاتره الغلابه عشان نحاربها تقومى تدعيلى بيها ،هههههههههههه،

عموما مقبوله منك،عشان انت نيتك سليمه ، اشكرك جدا جدا على على روحك الحلوه الطيبه وعلى كلماتك وردودك الحلوه ،ولكل اللى هنونى بعيد الميلاد وكل اللى مخدوش بالهم وانا واحد منهم ههههههه ،شكرا جزيلا وعقبال ما نهنيكم بعيد ميلادكم ،وكل عام وانت بخير وصحه وسلامه وسعاده وامل . :)
تنهيدة
مشرفة قسم أدب الأطفال
Real Name: نهاد نعمان
Favorite Quote: لوسرقت منا الأيام قلباً معطاء بسام لن نستسلم للآلام ...لن نستسلم للألام .....
verification: ID verified and trusted writer
مكان: بنت مصر

مشاركة بواسطة تنهيدة »

بعد شهر كامل جاية أقولك كل سنه وانت طيبة بجد انا مكسوفة منك ...لكن انا عارفة انك هتسامحنى وتقبلتى تهنئتى المتأخرة كتيرررررررررررر ....
كل سنة وانت طيب ياعبد الرحمن ومش هقول عقبال كام سنه بالظبط ...هقولك عقبال أعوام كتير تحقق فيها الا بتتمناه وتكون كل سنينك مليئة بالأعمال الرائعة الا تفتخر بيها وانت عجوز وليك أحفاد كتير بيفتخروا أنك جدهم ....
كل سنة وانت باألف خير ... flower1 :)
صورة
د/عبد الرحمن شوقى
تم إيقاف عضويته نهائياً
Real Name: عبد الرحمن شوقى احمد رفاعى
Favorite Quote: تظاهر بأنك سعيد تكن فى نهايه الأمر سعيد
مكان: غرفه فى كهف فوق القمر

مشاركة بواسطة د/عبد الرحمن شوقى »

تنهيدة كتب:بعد شهر كامل جاية أقولك كل سنه وانت طيبة بجد انا مكسوفة منك ...لكن انا عارفة انك هتسامحنى وتقبلتى تهنئتى المتأخرة كتيرررررررررررر ....
كل سنة وانت طيب ياعبد الرحمن ومش هقول عقبال كام سنه بالظبط ...هقولك عقبال أعوام كتير تحقق فيها الا بتتمناه وتكون كل سنينك مليئة بالأعمال الرائعة الا تفتخر بيها وانت عجوز وليك أحفاد كتير بيفتخروا أنك جدهم ....
كل سنة وانت باألف خير ... flower1 :)

انت بالذات يانهاد انا مش ممكن اسامحك lol11
عارفه ليه؟؟ lost1
لأنى مش ممكن ازعل من تأخرك ده
اولا لأن اسمك على اسم نهاد وديع حداد (فيروز ) محبوبه قلبى واللى اسمها مكتوب فى عنوان حياتى
وثانيا انا نفسى مشوفتش الموضوع الا النهارده ههههههههه يعنى انا وانت جينا متأخر هههههههه
وثالثا انك معملتيش زيهم واتمنيتى العمر الطويل وده انا بتمناه فعلا انى ارحل وانا شاب او كهل ولا امكث لأنتظر الشيخوخه ومتاعبها ووحدتها وآلمها .
جزاك الله خيرا على تهنئتك وعقبال ما نشوفك انت كمان جده ولما حواليك قطاقيط صغيرين بتعلميهم حب الجمال والخير،وتمنياتى لك بالصحه والخير والسعاده.
أضف رد جديد

العودة إلى ”إهداء إلى...“