رسام الحرية

المشرفون: Ghadat2009،نبضة...

تنهيدة
مشرفة قسم أدب الأطفال
Real Name: نهاد نعمان
Favorite Quote: لوسرقت منا الأيام قلباً معطاء بسام لن نستسلم للآلام ...لن نستسلم للألام .....
verification: ID verified and trusted writer
مكان: بنت مصر

Re: رسام الحرية

مشاركة بواسطة تنهيدة »

الحلم المستحيل كتب:صباح الخير يا نهودتي /
عارفة يا نهاد الساعة دلوقتي معايا9:10 صباحا .... بس عارفة انا كنت متضايقة اوي عشان خسرنا لاني طبعا كان نفسي نكسب بس طبعا لازم يكون في روح رياضية و فرحت برضه عشان الجزائر طبعا ده مش موضوعنا خالص ... بس اللي عايزة اقوله اني و انا بقرا قصتك حسيت مشاعر حلوة اوي افتقدتها من زمان ... حسيت بالحماسة و الحرية بجد ... حماسة انك تبئي عايزة تعملي اي حاجة مفيدة ... و بجد قصتك ادتني دفعة و امل كبير جدا ... و حسيت منها بمغزى مفيد جدا و هو اننا لازم نعيش على امل و يقين في النصر و يكون في ثقة في النفس و القدرات في اننا حنوصل لهدفنا و نحققه و نعتمد على ربنا و نتوكل عليه و ساعتها بالأمل ده ممكن فعلا نحقق اللي احنا عايزينه حتى لو حلم مستحيل فهماني طبعا ...
و بعد ما قلتلك المغزى اللي قصدتيه و اللي متأكدة إنه حيوصل لأي حد يقرا القصة و حيحسه فعلا ... عايزة اقولك انك كنت رائعة جدا في الوصف و خاصة في وصف اللوحة اللي عجبني جدا و اللي خلاني زي الناس اللي في المعرض اللي كانوا مستغربين جدا و كأني عايشة جوة القصة بتاعتك .... بجد قصة رائعة جدا يا نهودة و اسفة ع الاطالة بس حاسة انها ادتني امل حلو و كمان اني حنجح في امتحان النهاردة ان شاء الله ... بتمنى لك كل النجاح اللي في الدنيا و انك تحققي كل آمالك خاصة أملك المستحيل ... flower1 flower1
جوجتى العسولة القصة بجد نورت بوجودك وطبعا أنا حاسة بيكِ لان كل الشعب المصرى حاسس فعلا بالضيق مش بس من الخسارة من كل شىء حصل الفترة الا فاتت ... :(
لكن بجد يسعدنى جداااااا ان قصتى المتواضعة تخرجك من مودك السىء وتحسسك بمشاعر حلوة وامل
ودا بالنسبة ليه بجد كفاية وأغلى أهدافى من القصة انها توصل لقلب وفكر القارئ ويحس فعلا بمضمونها ويمكن النهاردة انا سعيدة جدااااااا انى كتبت القصة دى برغم انى كنت اتمنى اكتبها بأسلوب افضل من كدا لكن احساسى انها وصلت معنى الحرية الا جوايا والا كنت اتمنى اوصله لكل الا يقرأه بجد حسسنى بفرحة وامل كبير
مش عارفة أقولك ايه ياجوجو على كلماتك الجميلة لكن بجد مش غريب ابدا عليكى انك تحسى العمل وتعيش معاه لانك انت دايما صاحبة الكتابات الا بتجذب القارىء الا ابعد درجة وبتدمجه فى الأحداث وكانه يراه فالازم تحسى أى عمل تقريه ...حقيقى انت الا رائعة بقرائتك العميقة للعمل وبرؤيتك الجيدة لجوانبه وبروحك وشخصيتك الجميلة الا بدعيلك بجد ان ربنا يدمهم عليكِ :)
بتمنالك النجاح فى الأمتحان ده وفى كل الأمتحانات وفى كل حياتك باجوجو وبشكرك على كل أمنياتك الرائعة و لانك اسعدتينى بجد وياريت تطويل اكتر من كداا لان كل تعليقاتك جميلة وممتعة
بالتوفيق ياصديقتى العزيزة :) flower1 flower1
صورة
dr asmaa
أكاديمى نشيط
أكاديمى نشيط
Real Name: أسماء مصطفى
Favorite Quote: اللهم أسترنا فوق الأرض وتحت الأرض ويوم العرض عليك
مكان: الإسكندرية
اتصال:

مشاركة بواسطة dr asmaa »

جامدة جدا جدا يا نهادflower1

ياريت كلنا نكون مثل امجد عندنا الأمل فى النصر ,
فالواقع لا يوحى بالامل ولكننا حميعا نصدق وعد الله لنا بالنصر
ولكن يجد ان نستعد ونفعل ما بوسعنا لنتحد

تحياتى لك ولفصصك المؤثرة

أسماء مصطفى
تنهيدة
مشرفة قسم أدب الأطفال
Real Name: نهاد نعمان
Favorite Quote: لوسرقت منا الأيام قلباً معطاء بسام لن نستسلم للآلام ...لن نستسلم للألام .....
مكان: بنت مصر

مشاركة بواسطة تنهيدة »

dr asmaa كتب:جامدة جدا جدا يا نهادflower1

ياريت كلنا نكون مثل امجد عندنا الأمل فى النصر ,
فالواقع لا يوحى بالامل ولكننا حميعا نصدق وعد الله لنا بالنصر
ولكن يجد ان نستعد ونفعل ما بوسعنا لنتحد

تحياتى لك ولفصصك المؤثرة

أسماء مصطفى
بدايتنا أحب أرحب بيكِ ياأسماء عضوة جديدة معانا فى بيتنا الأدبى الجميل م11
أنا بجد سعيدة من مشاركاتك للأعضاء فى أعمالهم ودا حقيقى
بيدل على رغبتك القوية فى التفاعل داخل الأكاديمية :)
بشكرك جدااااا ياأسماء على مرورك الجميل وبجد سعيدة ان القصة اثرتك واتمنيتى تكونى مكان البطل
وبجد والله ان حبيت القصة دى جداااااا بسببكم انتوا ولانكم فعلا اتأثرتوا بفكرة الحرية زى ما أنا أتأثرت بيها
جميل هو اقتناعك ياأسماء ان وعد الله لا يتحقق الا بأتحدانا وسعينا له ...
برحب بيكِ وبشكرك مرة تانية وبتمنى انك تسعدى معانا مثلما نحن سعداء بوجودك ياأسماء
تمنياتى لكِ بكل النجاح والتوفيق :) flower1
صورة
أضف رد جديد

العودة إلى ”قصص فصحى“