الى جميع اعضاء الاكاديميه

لإهداء كلمات لعضو فى الأكاديمية وكذلك لمواضيع التهنئة بأعياد ميلاد الأعضاء أوالمناسبات.

المشرفون: تنهيدة،لارا

همسه
مشرفة قسمى الشعر, كلام فى الحب
Real Name: آيه الشحات أحمد
Favorite Quote: اطلبوا اللعلم من المهد الى اللحد
verification: ID verified and trusted writer
مكان: مصر

Re: الى جميع اعضاء الاكاديميه

مشاركة بواسطة همسه »

rawan432 كتب:flower1 flower1 اهلا بعودتك الجميلة

انا روان جديدة معكم
اهلا بيكى يا روان صديقه عزيزه:)
الأمير الحائر كتب:آية! أزيك؟؟؟ :) أنا لسه عارف بالصدفة من موضوع الحرب إنك رجعتى..لقيتهم بيقولوا رجوع عضوة فعالة فى الحزب و اسمها همسة..مساكين طبعا ما يعرفوش إنك أصلا معانا إحنا فى الحزب eat1
حمد الله على سلامتك يا آية و بجد إحنا كنا بنجيب فى سيرتك بالخير دايما أنتى و كل زمايلنا الغايبين..و الحمد لله أديكى رجعتى و عقبال عودة الكل إن شاء الله
طبعا ياجماعة أنا عايز أقولكوا شوية معلومات سرية عن العميلة ( همسة 1001 ) عشان اعرفكم بيها أكتر:

1 - عضو مؤسس فى شركة قبنورى لصناعة الكراسى المكهربة :lol:
2 - وكيل معتمد للراجل بتاع الجناحات ( بس نصيحة بلاش تشتروا منه عشان الجناحات مالهاش ضمان و البطاريات بتفضى بسرعة و أنت فى الجو و تبقى كويس أوى لو عرفت تطلع بيها الدور الأول أصلاً ) :lol:

الجد بقى و اللى مش معلومات سرية :) إن أية بجد واحد من مؤسسين الأكاديمية و كنا مع أحمد الصياد وتنهيدة أول أربع مشرفين فى الأكاديمية..ودايما البدايات بتبقى جميلة أوى و ليها ذكريات ما بتتنسيش أبداً..بس اللى عايز أقولهولك كمان يا أية..إن أعضاء الأكاديمية دلوقتى أغلبهم مميزين فعلا و ما يختلفوش كتير فى حبهم للأكاديمية وحبهم لبعضهم..و الدليل الترحيب الرائع هنا و الردود اللى مكتوبة بحب بجد
نورتى يا أية.. flower1 و طمنينا عملتى ايه فى النتيجة..و الكورس ناوى يبتدى امتى؟ :)

الله يسلمك ياوليد :) من اولها قبنورى وجناحات اوكى ياوليد الايام بيننا:!: :!:
همسه
محمد محمود
مشرف قسم الأشعار
Real Name: محمد محمود حسن
Favorite Quote: إلهــــي لا تعذبني فإني
مقر ٌ بالذي قد كان مني
verification: ID verified and trusted writer
مكان: الإسكندرية
اتصال:

Re: الى جميع اعضاء الاكاديميه

مشاركة بواسطة محمد محمود »

مرحبا ً بك يا زميلتنا الكريمة مرة أخرى
المرة دي لازم أوصل الأمانة ، زميلنا أحمد الصياد " سابقا ً " وحيد "حاليا ً " لسة كان بيكلمني من الإسكندرية وطلب مني إني أرحب بعودتك مرة أخرى لزملائك نيابة عنه لحين عودته
فألف مرحبا بعودتك مرة أخرى لدورك الفعال في أكاديميتنا الحبيبة
م11 م11
تواضع تكن كالبدر لاح لناظر ٍ على صفحات الماء وهو رفيع ُ
ولا تك كالدخان يعلو بنفســه إلى طبقات الجو وهو وضيـــع ُ

صورة

صفحتي الشخصية
أضف رد جديد

العودة إلى ”إهداء إلى...“